Our Services

This text briefly introduces visitors to your main services.

Service 1

A short description of this service and how it helps clients.

Service 2

A short description of this service and how it helps clients.

Service 3

A short description of this service and how it helps clients.

Service 4

A short description of this service and how it helps clients.

Service 5

A short description of this service and how it helps clients.

Service 6

A short description of this service and how it helps clients.

Service 7

A short description of this service and how it helps clients.

Service 8

A short description of this service and how it helps clients.
A Benefit / Feature

A Title About Your Services

A paragraph describing additional information about your business or services. This is a great opportunity to provide details about services that are not listed in the main services menu.

FAQ

A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.
A detailed answer to provide information about your business, build trust with potential clients, and help convince the visitor that you are a good fit for them.

Client Testimonials

“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name
“A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
Client Name

A Title to Turn the Visitor Into a Lead

This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.

Saattohoitotyötä tekevässä tiimissä erään asiakkaan kuolemantapaus herätti työntekijöissä vahvoja tunteita. Esihenkilö tilasi tiimille työohjauksen, jonka tarkoitus oli jakaa tilanteen herättämät tunteet ja miettiä, miten jatketaan eteenpäin. Tiimi koki keskustelun merkittäväksi ja se teki näkyväksi vahvuuden, joka sisältyy inhimillisyyden säilymiseen.

Vanhuspalveluita tuottava organisaation johtaja kaipasi tukea tilanteeseen, jossa työyhteisön jäsenet olivat kokouksissa kovin hiljaisia ja suhtautuivat muutoksiin myötämielisesti. Epävirallisissa foorumeissa käydyt keskustelut kertoivat kuitenkin tyytymättömyydestä ja kuormituksesta. Valmennuksessa käsiteltiin vuorovaikutusta työhyvinvoinnin tukena. Teemoja olivat vuorovaikutuksen peruspilarit, vuorovaikutuksen rakenteet ja puheeksi ottaminen. Valmennuksen jälkeen aktiivisuus palavereissa vahvistui ja epäkohtia käsiteltiin ja niihin etsittiin ratkaisuja yhteisissä kokouksissa.

Yrityksen uusi johtaja halusi rakentaa organisaatioon toimintakulttuuria, jossa työntekijöiden näkemyksiä kuultaisiin ja osattaisiin hyödyntää johtamisessa.  Johtoryhmälle järjestettiin luento, jossa käsiteltiin arvostuksen, kiinnostuksen ja luottamuksen merkitystä johtamisessa sekä esihenkilön tapaa suhtautua eriäviin näkökulmiin. Luennon jälkeen esihenkilöt osasivat kiinnittää huomiota asioiden johtamisen ohella työryhmän ilmapiiriin ja vuorovaikutukseen.

Keskisuuren yrityksen työntekijä oli ajautunut konfliktiin esihenkilönsä kanssa. Asian käsittelyssä nousi esille työskentelyyn liittyviä epäselvyyksiä ja väärinymmärryksiä. Organisaation johtaja halusi tilata esihenkilöille valmennuksen, jotta johdon kyky käsitellä erimielisyyksiä ja ristiriitoja vahvistuisi eivätkä tilanteet eskaloituisi puhumattomuuteen tai pahan mielen sairaslomiin.

Koulutukseni

 

ToToKo- työnohjaajien työnohjaaja koulutus 2023–2024

Työnohjauksen syventävä koulutus 2023 (työnohjaus johtamisen tukena, organisaatioanalyyttinen viitekehys ja itsensä johtaminen)

Systeemisen työotteen metodit 2021–2022

Systeeminen prosessikonsultointi 2019

Työnohjauksen syventävä koulutus 2014–2016 (organisaatiodynamiikka ja systeemisyys)

Coaching ja fasilitointi henkilöstön kehittämisessä ja asiakastyössä 2013

Perheasioiden sovittelija 2011–2012

Työnohjaajakoulutus 2008–2009

Kriisi-interventiokoulutus 1999–2000

Projektinvetäjän jatkolinja 1993

 

Julkaisut:

Artikkeli: Riitta Mykkänen-Hänninen (2012): Neuvokeskuksesta tukea erotilanteessa koko perheelle. Teoksessa: Nuoren tukeminen vanhempien erotessa – tutkimusnäkökulmia ja hyviä käytäntöjä. Kasvatus- ja perheneuvontaliitto ry.

Artikkeli: Riitta Mykkänen-Hänninen (2009) Vanhemmuuden tukeminen vertaistuen avulla. Teoksessa: Erossa neuvon keksiin. Neuvo-projekti tukemassa eronneita vanhempia vuosina 2005–2009. Helsinki: Lastensuojelun Keskusliitto / Neuvo-projekti, 61–82.

Julkaisu: Riitta Mykkänen-Hänninen ja Aino Kääriäinen: Vertaisuus ja vertaistuki eroauttamisessa (2009). Helsinki: Lastensuojelun keskusliitto/Neuvo-projekti.

Artikkeli: Riitta Mykkänen-Hänninen.
Tasa-arvo perheessä, työssä ja vapaa-ajassa – turvaa vai turvattomuutta?
Teoksessa: T-arvo. Tasa-arvoa ja samapalkkaisuutta uran alkuun -hankkeen tulevaisuusjulkaisu 2008–2012.

Julkaisu: Riitta Mykkänen-Hänninen: Vanhemman Neuvo -vertaistukiryhmän ohjaajan käsikirja (2009). Helsinki: Lastensuojelun keskusliitto/Neuvo-projekti.

Julkaisu: Riitta Mykkänen-Hänninen: Vapaaehtoistyön rajapinnoilla (2007). Helsingin ammattikorkeakoulu Stadian julkaisuja. Sarja B: oppimateriaali.